04:32 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاملات بورس

«آلومینیوم المهدی» تنها ۱۰۰ تن فروخت!
در هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت تنها ۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
عرضه لوله مسی در قالب قرارداد کشف پریمیوم در تالار نقره‌ای
امروز ۶ تن لوله مسی از سوی شرکت صنایع مس شهید باهنر در قالب قرارداد کشف پریمیوم و به صورت تک عرضه روی تابلوی معاملات بورس کالا می رود.
فولاد مبارکه با سبدی پر از تقاضا به بورس کالا آمد
فولادمبارکه اصفهان در این هفته با قرارداد سلف و سلف «مچینگ» توانست حجم ریالی قرارداد‌ها را به یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان برساند و سهامداران را نسبت به هفته‌های گذشته امیدوار کند.
«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی
در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.
افزایش شاخص کل طی مهرماه
ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در یک ماه منتهی به ۳۰ مهر، نسبت به شهریور کاهشی شد؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس افزایش ۳.۶ درصدی را به ثبت رساند.
"شتران" تمام وکیوم باتوم عرضه شده را فروخت
محصول وکیوم باتوم پالایش نفت تهران با قیمت ۸۰,۸۹۷ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که در مقایسه با آخرین معامله ۵,۳۴ درصد رشد قیمت داشت.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۷۸۹ واحد کاهش، رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد را به ثبت رساند.
گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ششم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۷۳۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۰۹ واحد کاهش، رقم ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحد را به ثبت رساند.
فروش پر حجم «کیمیاتک» معاملات را کند کرد
کندی معاملات امروز به دلیل حجم بالای سفارش نماد «کیمیاتک» بوده و اکنون معاملات به روال عادی برگشته است.
صدرنشینی "فلزات اساسی"
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، چهارم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۸۸ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد را به ثبت رساند.
افزایش ارزش کل معاملات طی شهریورماه
ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در یک ماه منتهی به ۳۱ شهریور، نسبت به امرداد افزایشی شد؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس با افت ۸ درصدی، کاهشی شد.
فولادمبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد
میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ بر ۸۴۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان از مجموع معامله ۳۸ هزار و ۱۰ تن انواع محصولات این شرکت رقم زده شد.
باردیگر چراغ کاهش فروش "فخوز" روشن شد
فولاد خوزستان نیز مانند دیگر شرکت‌های فولادی در این هفته فروشی را در بخش آهن اسفنجی، تختال را ثبت نکرد و تنها در بخش شمش بلوم ۵SP توانست درآمدزایی داشته باشد.